Csíkkarcfalvi gombásztábor 2015.08.17-22.

Az idén Csíkkarcfalván rendezte meg a László Kálmán Gombászegyesület a gombásztáborát augusztus 17-22 között.
Komonyi Lászlóval és feleségével Évikével képviseltük a zemplénieket a 80 fős csapatban.
Újra csodálatos volt a helyszín és remek az ellátás. Bár az eső bennünket is elért, de ez nem tántorított el bennünket a kirándulásoktól, gombagyűjtő túráktól. A 200 fajt sok-sok keresgélés után sikerült összegyűjteni, de még a reggelibe is került egy kevés az ehetőek közül (ráncos fenyőgomba). Ritka és még határozásra váró fajokkal szintén találkoztunk.
Kirándulásunk célpontja most a csíkszeredai Mikó-várában a Csíki Székely Múzeum, Gyimesbükkön az 1000 éves határnál álló 30. számú vasúti őrház és a Rákóczi-vár.
Az utolsó esti ünnepségen nagy megtiszteltetés ért, tiszteletbeli taggá választottak.
A tábor után egy kis baráti csapattal hivatalosak voltunk a székelyszenttamási falunapra. Beneveztünk a főzőversenyre - külön díjat kaptunk -, részt vettünk egy templomi esküvőn, jót mulattunk az esti tábortűznél.

Nagyon jól éreztük magunkat, tovább erősödött erdélyi barátainkkal a kapcsolat.