Kérjük támogassa Egyesületünket adója 1%-ával! Zempléni Gombász Egyesület : 18446861-1-05

Dobogókői kirándulás 2017.05.19-21.

Írta: Kascsák Istvánné.

Élmények,érzések, történések a Dobogókői kiránduláson.

Szokásos évi buszos kirándulásra indult egyesületünk kis csapata. Vendégeket is vettünk fel útközben, a MIGE  tagjai közül  néhányan velünk tartottak. Kora este érkeztünk Dobogókőre, ahol elnökünk Kőszeginé Tóth Judit várt bennünket.Jó volt újra találkozni személyesen, rég láttuk egymást / Judit ugyan olyan energia bomba mint volt, sőt ! hegyről le, völgyből fel járja a környező hegyeket, információkat gyűjt,sokat velünk is megosztott /

A szálláshelyek elfoglalása után egy naplementés gyönyörű sétát tettünk a környéken természetesen Judit vezetésével a hely nevezetességeinek, látványának bemutatásával.

Dobogókőről nézni  a Duna kanyarulatait  a Visegrádi-hegység hegyeit, nevezetes szikláit, a természet alkotta szépséget csodálatos látvány és érzés. Zeneként kíséretnek a madarak éneke szólt.

Másnap túrára indultunk. Túravezetőnk kissé próbára tette állóképességünket. Szép hosszú és nehéz utat tettünk meg, de végül is mindenki teljesítette. Ki ki a saját tempójában, de végül célba ért.

Ereszkedtünk meredek hegyoldalról le a völgybe, másztunk sziklára, a Föld szív csakrájának nevezett sziklán elcsendesedve csodáltuk a természet nagyságát, betekintettünk szakadékokba, majd újra felmásztunk a hegytetőre .E-közben közel 17000 lépést tettünk meg.Jól esett a pihenés este és a vacsora.Születésnapost is köszöntöttünk meglepetést okozva számára.

Reggel elindultunk a Szentendrei Skanzenbe. Sokat láttunk nemzeti hagyományainkból, de sajnos  nem eleget idő hiánya miatt .Rövid sétát tettünk Szentendrén a Dunakorzón aztán hazafelé indult velük a busz. Rövid idő alatt sok szépet láttunk, jó hangulatban telt el a közös együttlétünk.

Szebbnél szebb fotók készültek ami alátámasztja mindezt.

Az élményeit megosztotta Kascsákné Klárika

Fotók a "Képek" menüben a fotógalériában.